Ang bloggandet!

Som rubliken lyder så kommer jag inte kunna blogga så ofta som jag vill.
Har skrivit det förut men tänker ta upp det lite mer detalj rikt.

Jag har ju praktik i 5 veckor nu på ett äldreboende.
Jag kommer jobba kväll och helg + att jag är uppe i en flytt nu oxå!
Men jag kommer blogga så ofta jag kan :)
Så ni behöver inte oroa er för att jag inte kommer blogga på 5 veckor!

Idag har jag vart ledig från praktiken, så vart väkt av Emma runt halv 1 idag då hon ville att jag skulle komma ner till ungdomens hus, och såklart så tog jag mig ner dit :)
Vi sjöng lite singstar, hehe så mycket mer har jag inte gjort idag


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback