Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha vart och handlat :)
Var först på ÖoB för att köpa 5 st flyttkartonger, för vi flyttar om 3 veckor.
Så min helg är redan bokad för nästa helg. PACKA.
Tur att jag har Emma som kommer och hjälpa mig :)

Men iaf sen så var vi på ica maxi för att vi köpte bara hårfärg på ÖoB för jag ska bli blond men dom hade ingen avfärgning, så det blev ett åkande fram och tillbaka.
Får se om jag trivs i blont för om inte så ska jag bli rödhårig efter det :D
Är jätte nervös för avfärgningen, tänk så blir det jätte fult :/
Jag är inte rädd att min hår ska bli förstört för det är det redan hehe, det är sönderfärgat.
Inte så bra jag vet :P

Kommer inte kunna lägga upp bilder på dagens köp på länge, för kameran har gått sönder och mobilen vill inte lägga över bilder :/
Men ska försöka fixa det lite senare, eller nu kanske =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback