Hemma igen :)

Skönt och vara hemma igen hos min älskling <3
Min lördag har inte vart så jätte lyckad, lite små saker hit och dit som jag inte tänker ta upp här.

Tack för alla värmande kommentarer, alla kan inte se dom för jag har ett skydd så jag måste godkänna dom först.
Men jag har aldrig någon ork till att göra det hehe :P

Så man kan ju undra vad jag gör en natt som denna, ABSOLUT INGENTING, som vanligt :/
Det låter som om jag inte har nåt liv, men en sak har gjort gjort ikväll.
Jag har badat katten :)
Våran katt är verkligen konstig, han älskar vatten :/ han reagerar inte ens på det.
Men det är bra, för då får man ju en ren och fin katt :)

Kommer även starta en ny kategori här: DAGENS SMINK.
Har itne så mycket mer och säga :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback