Lägga ner bloggen?

Jag har ingen aning om jag ska lägga ner bloggen helt eller om jag bara ska ta en pause.
Men jag vill börja skriva igen men jag är inte i psykist tillstånd till det.
Och min blogg är inte en blogg som man ska sitta och tycka synd om mig eller sitta och gråta.
Jag vill ha en blogg som man blir glad av :)

Men jag känner nu att jag inte kommer kunna hålla mig i 1 vecka från att blogga, så jag tänkte berätta lite vad jag har gjort den sista tiden då bloggen har legat på is ett tag.

Igår så fyllde D's syster 19 så vi firade henne här hemma med smörgåstårta och vanlig tårta :D
Sen så skulle jag och Emma ut på krogen men det blev jätte struligt för vi åkte mellan krogen och en privat hemma fest hemma hos min morbror :)
Och jag säger alltid samma sak dagens efter när man vaknar helt död och illamåeende " jag ska aldrig mer drick "
Mamma börja bara skratta när jag sa det!

Och jag flyttar om 3 veckor (Y) dax att börja packa kanske?
Sen så fyller jag oxå snart :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback