Lördag

Skulle ha vart på fest hos Emma igår men som den smarta jag är så somnade jag runt 20.00 och vaknade runt 03.00 på natten igen :(

Men iaf ska snart till ÖoB för att köpa flytt kartonger sen så är det bara och åka och packa IGEN.
Hatar faktikst och flytta, det är itne själva lägenheten som jag hatar det är allt runt omkring, packa, fixa, köpa allt.
Usch det är verkligen stressigt, men tur att jag har en sån snäll handledare så jag är ledig nästa helg :)
Skulle igentligen ha jobbat då, men är ledig på lördagen, så tar igen den dagen på måndagen.

Har inte så mycket mer att säga :)
Hur har eran dag sett ut än då länge?
Och vad ska alla göra ikväll? :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback