Onsdag

Kom nyss hem från Ica :) köpte hårfärg och massa annat, får se om det blir bilder!
Min älskling köpte hem massa dricka, chips och cola, så idag blir det myskväll då jag börjar bli förkyld :( igen.
Så jag köpte även hem alvedon!

Ringde min praktik plats imorse, dom verkar jätte trevliga och snälla :)
Hon sa att jag var välkommen 2 gånger hehe :D
Jätte sör var hon, problemet är bara att 4 personer har försökt förklara för mig vart det ligger, men jag har svårt och fatta.
Och att det ligger jätte krångligt till :P

Ska få i mig en alvedon så hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Maja <3

sv; Okej, då kanske jag ser den nästa helg eller nåt! :) Men vet du om man kan hyra den? :P

2011-03-20 @ 09:05:47
URL: http://oehmaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback