Fredag

Idag är jag inte alls peppad för att gå till skolan, jag är trött och mår illa.
Har gjort det sen i onsdags :/ aja det går säkert över :D

Ska snart till skolan och göra Emma sällskap som kommer så tidigt, och jag slutar jätte sent idag 15.30!
Vem vill sluta så sent på en fredag?
Har jätte mycket och göra, jorden går ju under imorgon ;) haha nee jag går inte på det där, seriöst!
Men jag ska faktiskt diska, gjorde inte det igår, vi har knappt inge kvar i skåpen, då är det dax eller? hehe

Men ett +är att min rygg är mycket bättre, känner inget längre, i vissa lägen känner jag mycket, men det är inte som det var förut att man skrek så fort man rörde på sig :P

Nu börjar jag bara babbla om massa saker som inte ens är intressant, så ska göra något.
Kanske äta frukost?




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback