Godnatt?

Funderar på om jag ska gå och lägga mig, det är ju en dag imorgon oxå :D
Den får man ju inte missa, speciellt inte om det blir fint väder :)

Har inga direkt planer för imorgon, jo jag ska plugga lite om jag orkar och har tid.
Just nu ligger JD brevid mig ( morbror's katt ) för dom som inte har koll på läget.

På söndag har jag jätte mycket och göra, ska upp tidigt för att åka ut och rida, sen ska jag hem, duscha äta nåt för klockan 16.00 eller 17.00 börjar jag jobba + att vi har tvättid då oxå.

Har mått illa hela kvällen :/ ätit för mycket godis.
Kan inte äta godis längre :( kan äta typ 3 bitar sen så börjar jag må illa, lite irriterande faktikst.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback