Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha haft min ända lektion.
Vi kollade på Brouckback mountain, läraren började gråta i slutet hehe söt.
Men jag vart oxå lite tårögd faktikst, för jag började tänka på min pappa.
Det gör jag alltid till sånna filmer hehe, saknar honom nu :/

Haha våran katt är verkligen en bitch och eng, hon får lukta på han, men han får inte lukta på henne för då frässser hon :/ hmm.. lite smått ego :P

Ikväll kommer det 2 killkompisar hit :) har inte träffat dom på kanske 6 månader eller nåt sånt, D vart jätte glad.
Man kan ju tro att han älskar dom mer än mig ;P

Men man kanske ska börja städa när man ska få folk över? verkar som en bra ide (Y)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback