Lördag

Godmorgon alla :) sovit gott?
Jag har inte sovit bra inatt, först så börjar det medatt jag piggna till när vi la oss i sängen, D somna direkt.
Det vart varmt och han tog upp 80% av sängen, så jag låg och klaga på att han skulle flytta på sig.
Tror ni han gjorde det? NEJ!
Så jag låg och vart inträngd i ett hörd jätte arg.

Men när jag väl kunde ta mig loss så gick jag ut på ballkongen och kunde svalka av mig lite, + att det alltid är kul och kolla på massa som kommer från krogen :D
Kollade på klockan 02.50 sista gången så somnade kanske vid 3.

Idag ska vi till D's föräldrar och äta lite och så, kommer bli trevligt :)
Alltid mysigt där :)
Så ska börja göra mig i ordning :)

Hörs sen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback