Måndag

Läste nyss att blogg.se har haft ett problem under helgen, derför inte mina inlägg har kommit som dom ska.
Vart jätte irriterad, men nu ska det funka som vanligt igen :D

Idag har jag vart i skolan, kort dag slutar 13.45 så det är skönt på en måndag.
Har ju haft ont i höger armen i typ 2 månader, så gick till skolsyster idag.
Och fick reda på att jag kanske måste operera min arm för att mina nerver inte funkar som dom ska :(
Usch inte kul när man är medryttare och måste ständigt anstränga armen, + att jag är höger hänt, så gör ju det mesta med min höger arm.
Så det var ju en rolig överraskning jag fick idag :P

Annars har det vart sjukt varmt idag, och mina short's är fortfarande inte sydda så har gått i jeans, bilder kommer sen :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback