Måndag

Det ingen skola och inge jobb för mig idag, har jätte ont, och nu börjar det gå ner i ryggen så har fått tabletter av min mamma som var här.
Imorse när jag skulle vända mig i sängen tog det 10 min att vända sig.
Först var jag tvungen och putta ut mig från väggen, sen lägga mig på rygg.
Sen sätta mig upp, sen lägga mig på sidan när jag satt upp, sen kunde jag pina mig ner på sidan.
Inte ett dugg skönt.

Sen när jag skulle ringa bemanningen som jag jobbar åt, så fick jag inte tag i min handledare.
Hon hade telefontid på förmoddagen, så jag fick ringa min chef usch vilken dag jag har.

Sen så regnar det jätte mycket här, kan knappt va på ballkongen för det är så blött där.
Snart kommer dagens låt :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback