Måndag

Då så var det måndag igen, inte många dagar kvar till sommarlov nu :D skönt eller hur?
Kunde inte sova inatt IGEN jag fattar inte varför jag inte kan sova, jag går och lägger mig as trött sen så kan jag inte somna. jätte irriterande.

Idag så ska jag till skolan, hade tänkt gå på stan en stund men det blåser jätte mycket så får se hur det blit med de.
Kanske går imorgon istället :)
Hoppas oxå mina paket som jag skickade efter kommer snart, gissa vad det är? :)
Ni kommer aldrig kunna gissa hehe..

Fia har ju flyttat nu till en annan lägenhet med din familj så nu är det jätte långt mellan oss, hela stan är emellan.
Jaja man får väl cykla eller så får hon hämta, vi skulle dit igår men hon hörde av sig när vi redan var hos D's föräldrar.

Ne, nu ska jag äta något






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback