Ny header

Har en ny header som min mamma faktikst har gjort + att hon har tagit fotona.
Hon är ju för grym min älskade mamma alltså :) puss på henne

Sitter och funderar på om man kanske ska göra mat, börjar känna att hungern kommer mer och mer nu :D
Men det är ju fredag idag, så vad kan man äta? har någon ett bra förslag.
Helst något som är billigt :)

Vad ska ni göra i helgen?
Min helg vart ändrad, ska jobba på söndag + att vi har tvättid, men det får D sköta eftersom han är hemma och inte jag, lite skönt att jag slipper tvätta, andra gången i rad nu.
Men jag tänker inte på det att jag ska jobba när vi har tvättid hehe xD

Ne, nu ska jag göra lite mat så man blir mätt idag oxå (Y)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback