Onsdag

Sist jag kollade på klockan inatt så var den lite över 4 på morgonen.
Men jag somnade till slut, men vaknar 13.30 av att Emma hänger på ringklockan, så jag går upp i bara täcke och öppnar, haha
Jag var ju nyvaken då, sen så kommer D hem och säger att min morbror ska komma över, så alla kom på en gång.
Och där satt jag nyvaken i morgonrock :/

Var ju ledig idag men inget av det jag hade planerat vart inte av för folk har vart här nästan hela dagen, så har inte gjort sp mycket.
Var och handlade och så såg jag hur en kille vart gripen av polisen utanför våran ballkong :O

Sitter och kollar på " uppdrag granskning " idag handlar det om failade plastik ingrepp.
Tycker verkligen synd om dom som går dit men inte blir nöjda.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback