Onsdag

Hade bara 1 lektion idag så slutade runt 10, så gick iväg med mamma för att sola solarium ( har akdrig gjort det i hela mitt liv ) först tycker jag att det var jätte obehagligt.
Men sen så gick det bra, ska göra det igen nästa vecka :)

Mamma är fortfarande här och sitter med färg i sitt hår :) som hon snart ska ta ur, sen ska vi till ÖoB :)
Sen så ska min morbror hit lite senare ikväll och testa om hans katt går ihop med våran, hoppas bara det inte blir kattbebisar, fast jag vill ha hehe dom är så söta ju :D
Men vi kommer aldrig kunna bli av med dom :(

Nu tror jag att jag ska avbryta mamma's samtal med någon hon prata i tele med hehe :P


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg .D

2011-05-04 @ 21:28:13
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback