Ont!

Vart att inte jobba idag för mig, har så ont i nacken så jag knappt kan röra mig :/ undra vad jag har gjort.
Tur att jag har min syster och D som har masserat mig idag :) är lite bättre nu, hoppas det är bort imorgon så man kan jobba då :)
Jag har nog världens vackraste, finaste bästa lilla syster.



När hon fyller 18 ska jag verkligen fixa en as stor fest till henne alltså, fan vad hon ska firas då :)
Fast hon fyller ju i September så det är ett tag till festen, men då hinner man planera (Y)
Jag kommer knappt ihåg min fest när jag fyllde 18 :( men hon ska komma ihåg den :)

Älskar dig syster <3



Syster just nu hehe ;P hon vet inte om att jag tog bilden ;)





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback