Söndag

Igår så satt vi och kollade på en film som heter besatt, den gick på tv.
Det handlar om nån tjej som får en demon i sig :P
Det är en scen där hon ligger på golvet som ett freak, och då skulle jag gå på toa, och vad tror ni D gör då?
Jo han lägger sig så på golvet så när jag kommer ut så ligger han där, jag vart så rädd att jag börja gråta, och hes för jag skrek ju.. haha fan vad rädd jag vart :O

Vi somande kanske runt 04.00 inatt för vi var ju tvugna och kolla klart :D
Sen så vaknade vi 14.40 och jag skulle ju bort då, så jag stressad upp ringe min syster och så åkte vi till Fia för vi rider ju på söndagar =)
Det gick sådär och rida, hästen var verkligen inte på min sida idag.
Hon ville ABSOLUT inte göra som jag ville :D
Men efter att ha galopperat hem så gick det bättre hehe =)

Nu ska jag duscha :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback