The day

Idag så var jag ju jätte trött.
Så när jag kommer till skolan så ser jag och Emma att lektionen är inställd, så vi har typ 4 timmars hål timme, så vi cyklar hem, vinglit men det gick bra :D

Var hemma ett tag tvingade Emma att diska, hon fick chips för det :)
Sen så frågade hon om man kunde få barn med en hund :/ haha hon är lite konstig ibland, men jag älskar henne ändå.
Men sen när vi skulle cykla till idrotten så säger jag:
Jag: Emma akta kanten!
Emma: vilken jävla tant
Jag: vadå tant? KANT!

Haha hon är så söt!
Sen så körde vi inlines ( stavning ) på idrotten.
Det gick för fort i en backe, så högg tag i ett stängsel, då satt det en liten pojke som gungade.
Han: Hej
Jag: Heej

Pojken skriker till dom andra: hon kan inte åka rullskriskor.
Hallå kan han göra det mycket bättre eller?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback