The day

Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå ner till Ica och köpa en kladdkaka, så tog en bit som jag sen satt och mumsade på :)
Sen så kom Fia hit och hämtade mig, dom har ju flyttat som jag sa förut.
Men nu så var jag i deras lägenhet för första gången, den är jätte fin.

Klickade nyss hem lite kläder från H&M's online shopping.. as bra om man är lite lat, då kan man nät shoppa lite (Y)
Hoppas att 2 av mina första paket kommer imorgon :D

I fredags så var jag på stan med mamma, men ajg glömde lägga ut på det jag köpte.
Vi somnade ju sen så gick vi ut på krogen
Men kan köpte en bikini.





Den som jag ahr tjatat länge om ( men har inte hunnit testa den än :P )
Sen så köpte jag lite smink.

Nu ska jag gå och kolla vad vi ska äta :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback