The day!

Nu så har min syster åkt till sin pojkvän :( saknar henne redan.
Men D's syster och hennes pojkvän kommer snart med muffins som dom har gjort, dom är verkligen as goda :D

Just nu så tvättar vi för fullt i tvättstugan, så allt blir rent nu, vi hade jätte mycket tvätt.
Men det är klart att det blir det, när vi flyttade hit så hade jag ju bara arbetskläder eftersom jag hade praktik då.
Nu går det åt lite mer av mina egna kläder hehe.

Imorgon i skolan ska vi ha en föreläsning som en mamma ska ha, hon ska prata om hur hennes son tog en överdos och dog, vad sorligt, blir att ta med sig papper in på lektionen hehe.



Gulligt katterna ligger hehe (Y)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback