The night

Nu har vi tvättat klart, vart bara 4 maskiner.
Men jag tryckte in så mycket som det gick sen smällde jag igen luckan, haha ville bli klar så fort som möjligt :D
Men allt blev rent så det är ju bra, sen så har vi bara tagit det lugnt.
Kollat lite på tv, vad har alla ni gjort? :)
Taggar inför imorgonn då vi ska vara i malmköping hela helgen =)
Får jag träffa alla mina vänner som är där ( har vänner här med ) haha lät som om jag inte hade det :O
Men jag han en del vänner där som jag inte träffar så ofta :( usch vad jag saknar er <3

Var ju där jätte mycket förut, eftersom jag hade en pojkvän där en gång i tiden.
Så då var man ju där nästan jämt känns det som.
Ne nu börjar babbla på om massa onödigt igen :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback