Tisdag

Idag så skulle jag till skolan men mina nyckar vart borta, så börja leta som en idiot efter som men jag hitta dom inte.
Så vart tvungen och vara hemma och jobba istället, för D var vid körskolan så hade inte kommit in om jag hade gått ut.
 
Har vart duktig och diskat idag (Y) imorrn blir det väl att städa lägenheten är ju ledig, as skönt.
Men ska träffa Emma en snabbis oxå, och att på tal om Emma så har hon kommit och gått lite som hon vill idag :P
+ att man alltid har kul med henne, vi diskuterar as sjuka saker :D
Inget jag kommer gå in på här haha.

Hmm.. undra vad man ska äta idag :)
Vill göra något snabbt är as hungrig :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback