Torsdag

Är det bara jag som tycker att det känns som om det är fredag idag? :D
Det är ju ett symtom på att man saknar helgen?

Idag när jag kom till skolan så känder det som om jag inte hade vart där på jätte länge, var ju inte där i tisdags eller igår, aja var kanske i skolan i typ 1 kanske?
Pratade om en bok som jag inte ens hade läst, så satt och hittade på vad boken handlar om hehe hoppas inte läraren läser boken :P

Sen så drog jag och Emma till UH ( ungdommens hus ) fick en fråga om varför jag itne är där längre :/
Men har itne haft tid så.. :)
Fick gratis chocklad så ska nog gå dit oftare (Y) men var itne där så länge för kom på att vi har tvättid klockan 5 så tog mig hem och har hunnit diskat.. shiit vad jag är duktig asså (Y) :D

Ne, man kanske ska ta och plocka upp alla kläder som ska tvättas, allt liggen på golvet utspritt i HELA lägenheten :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback